avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 924 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Drept penal - probleme serioase cu ... Student la drept pot sa asist la declaratiile unei ...
Discuție deschisă în Drept penal - probleme serioase cu dreptul

Student la drept pot sa asist la declaratiile unei persoane la politie?

Buna seara! In cazul in care varul meu a fost implicat intr-un incident, avand ca obiect infractiunea de vatamare corporala, a fost chemat la sectia de politie pentru a da declaratii, pot sa il insotesc in momentul in care da declaratii(sunt student la drept).Va rog raspuns!Multumesc
Puteţi să-l însoţiţi până la poliţie.
Din ce ştiu numai avocatul poate asista o parte în momentul luării unei declaraţii.
Ultima modificare: Miercuri, 13 Iunie 2012
Francisc Gerber, Avocat
Sa inteleg k nu pot asista la momentul in care el da declaratie?
nu cred.
De ce vreţi neapărat să fiţi de faţă?
Vreau sa vad ce declara, pentru ce este cercetat si eventual ce pedepse pot fi aplicate in cazul lui, mai ales poate il pot ajuta in vre-un anumit fel.
Balteanu_Vlad a scris: la ora 22.26

Cel putin as putea afla pentru ce este cercetat si eventual ce pedepse pot fi aplicate in cazul lui?

Editat de moderator simonette12-am rugamintea sa nu mai postati mesaje consecutive, cata vreme aveti posibilitatea sa modificati/completati mesajul timp de 30 de minute de la publicare (pct.1.3 din Regulament)
Multumesc pentru intelegere.
Ultima modificare: Miercuri, 13 Iunie 2012
MARTA SIMONA PETRE, Avocat
Îi vor comunica.

Alte discuții în legătură

Notarul a eliberat socrului meu o copie a contractului de proprietate- este legal? erikka erikka BUNA SEARA Va rog sa ma ajutati si pe mine cu o lamurire in data de 11 12 2012 am mers la un domn notar ptr donare de parte a spus ca totul este ok sa ... (vezi toată discuția)