Pentru inregistrarea firmei la ITM aveti nevoie de actele de infiintare a firmei(originale + copii), iar pentru Revisal este nevoie de o cerere tip pentru acordarea parolei, imputernicire si copie CI imputernicit.Obligatia inregistrarii apare odata cu prima angajare. Va sfatuiesc sa inregistrati firma cat mai repede posibil, chiar daca nu aveti salariati.
#-o ... dupa 01.01.2011 nu se mai inregistreaza angajatori la ITM ..
Pentru prima depunere a registrului electronic se cer urmatoarele :
- Adresă de înaintare pentru depunerea registrului electronic al salariaţilor
- copie dupa certificatul de inmatriculare;
- suportul magnetic pe care se afla atasat fisierul de forma .rvs cuprinzand datele din Registru.
Pentru eliberarea utilizatorului si parolei pentru depunerea on-line a ReviSal, trebuie sa va deplasati la ITM-ul in a carui raza teritoriala angajatorul isi are sediul sau domiciliul, cu urmatoarele acte:
- cerere scrisa pentru eliberarea numelui de utilizator si a parolei;
- imputernicire semnata si stampilata de angajator, in cazul in care persoana care solicita obtinerea numelui de utilizator si parolei este alta decat reprezentantul legal al angajatorului;
- copie dupa certificatul de inmatriculare;
- copie dupa actul de identitate al persoanei imputernicite.