Primul pas este inregistrarea angajatorului in Revisal. Urmeaza apoi inregistrarea primului salariat cu cel putin o zi inaintea inceperii activitatii. Dupa ce se urmeaza toti pasii pentri inregistrarea salariatului si a CIM sau, se genereaza registrul. Acesta se salveaza intr-un fisier in calculator. Registrul va fi copiat pe un CD si, impreuna cu cererea de acordare a parolei de utilizare online a Reges si cu celelalte acte cerute de ITM se depune la ITM, de unde vise va inmana, pe loc, o adresa cu userul si parole de acces.
La transmiterea urmatorului registru, la urmatoarea angajare, veti accesa ITM ONLINE, se va deschide pagina de acces, alegeti varianta HG 500, va autentificati cu userul si parola primite, dupa care vor aparea pe ecran datele firmei.Selectati registrul salvat, apasati Preluare si va aparea in partea de jos a ecranului mesajul care comfirma ca datele au fost transmise. Pentru comfirmarea transmiterii in dreapta sus aveti un buton Comfirmare, apasati pe el, iar in tabelul cu registrele transmise, selectati data transmiterii, apoi in stanga sus pe butonul Cauta. Mesajul de comfirmare a transmiterii va apare dupa un timp care poate depasi chiar o ora.
Succes !
Pasii sunt:
- download program REVISAL 6.0.6. de pe portalul Inspectiei Muncii
- instalare pe un calculator
- inregistrare angajator
- inregistrare salariat
- inregistrare c.i.m.
- salvare inregistrari
- generare fisier . rvs.
Pentru angajatorii noi infiintati sau pentru cei vechi care nu au avut salariati , prima depunere a REVISAL-ului se face la sediul inspectoratului teritorial de munca a registrului pe baza urmatoarelor documente :
- adresa de inaintare
- copie a certificatului de inmatriculare la registrul comertului, a certificatului de inregistrare fiscala, respectiv o copie a actului de identitate, in cazul angajatorului persoana fizica.
- suport magnetic , stick, CD sau discheta.
De asemenea, obtinerea numelui de utilizator si a parolei - pentru depunerea ONLINE a REVISAL-ului - se face la sediul inspectoratului teritorial de munca in a carui raza teritoriala angajatorul isi are sediul sau domiciliul, in baza prezentarii urmatoarelor documente:
a) solicitare scrisa pentru eliberarea numelui de utilizator si a parolei;
b) imputernicire semnata si stampilata de angajator, in cazul in care persoana care solicita obtinerea numelui de utilizator si a parolei este alta decat reprezentantul legal al angajatorului;
c) copie de pe certificatul de inmatriculare;
d) copie a actului de identitate al persoanei imputernicite.
Cred ca confundati cele doua proceduri ... una este stabilita de catre programul REVISAL si manualul de utilizare a acestuia , iar cealalta este stabilita de catre angajator.
Angajator nou-ajutor
elenazan
Suntem asoociatie de proprietari,vrem sa intram in legalitate,adica pana acum administratorul si ingrijitorul lucrau pe baza de conventie,acum vrem sa le facem ... (vezi toată discuția)