intr-un ong non-profit s-a schimbat consiliul director format din trei membrii. In ord.26/2000 art 33 scrie ca unul dintre membrii consiliului director trebuie sa autentifice la notar hotararea adunarii generale de alegere a noului consiliu director.
Am fost toti cei 7 membrii ai adunarii generale care au semnat aceasta hotarare.
Ce acte trebuiesc duse la notar pentru aceasta autentificare? Este necesar sa se prezinte si altcineva din adunarea generala la notar pentru aceasta autentificare?
La sfarsitul procesului verbal al adunarii generale a asociatiei in care s-a hotarat noua componenta treceti datele(nume, prenume, cnp, serie si numar buletin, adresa) a persoanei desemnate(poate fi presedintele) sa urmeze toata procedura de inregistrare la judecatorie a modificarilor aduse. Asta pentru a nu duce toti membrii participanti la adunarea generala pe la judecatorie.
Acte necesare:
cerere tip (o completati de mana la judecatorie)
taxa judiciara,
timbru judiciar,
procesul verbal al adunarii generale– atestat de avocat sau autentificată de notar - 3 exemplare originale şi o copie sau 4 exemplare originale.
Pentru taxa si timbru intrebati la judecatorie cat mai costa.