avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 933 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Protecţia consumatorului, ... Problema Contract RDS!
Discuție deschisă în Protecţia consumatorului, garanţii şi probleme asociate produselor şi serviciilor

Problema Contract RDS!

Buna ziua tuturor. Va solicit ajutorul in urmatoarea problema:

Acum un an de zile an incheiat cu firma RDS un contract de furnizare a internetului, telefoniei fixe si cablului TV. acest contract a fost incheiat in urma preluarii firmei de internet la care eram abonata de catre RDS. Pe contract este specificat foarte clar ca pt suma de x ron urma sa beneficiez atat de internet cat si de cablu tv si telefon fix RDS. de asemenea pe contract este mentionat ca echipamentul necesar furnizarii acestor servicii urma sa imi fie instalat la domiciliu intre 5 si 30 de zile. Acest lucru nu s-a intamplat nici in ziua de astazi. timp de un an de zile firma RDS nu mi-a instalat nici telefonul fix nici cablul tv, in schimb de internet am beneficiat (insa de pe urma swichurilor fostei firme la care am fost abonata; rds nu mi-a instalat nici un cablu nici un modem).
De asemenea RDS nu mi-a emis niciodata timp de un an de zile nicio factura de plata. Nu am primit niciodata nicio factura de la dansii. Ieri insa am fost sunata si aflu cu stupoare ca am de plata exact suma pe un an de zile! O suma in care trebuia sa beneficiez si de celalte 2 servicii nu numai de internet.
intrebarea mea este: Avand in vedere ca RDS, practic, nu si-a respectat obligatiile contractuale de a instala echipamentul necesar furnizarii serviciilor prevazute in contract, sunt obligata sa platesc acea suma ? Din moment ce eu nu am beneficiat niciodata de cele prevazute pe contract consider ca acel contract incheiat nu a fost respectat. vreau sa stiu ce pot face in aceasta situatie. Mi se pare oarecum normal sa platesc pt furnizarea internetului, insa nu si inca 2 servicii de care nu am beneficiat niciodata.

Multumesc anticipat,
Simona.
Cel mai recent răspuns: Georgelius , utilizator 22:51, 6 Ianuarie 2009
Parerea mea este ca atata timp cat ei i-si dau seama de greseala lor abia dupa un an , denota competenta lor,Daca trimiteau facturi , sesizau clientul asupra greselii ce au facut-o.

Pe de alta parte, daca tu ai semnat contractul in care erau si celelalte doua servicii , era de datoria ta la implinirea celor 30 de zile lucratoare sa reziliezi contractul dat fiind nerespectarea clauzelor .

Nu trebuie sa platiti serviciile care nu v-au fost furnizate.
Singura problema care se pune, este cum se poate calcula suma pe care o aveti de plata strict pentru serviciile furnizate. In mod normal la tariful RDS pentru furnizarea internetului (fără celelalte servicii).
Idealul ar fi sa notificati RDS-ului toate cele semnalate aici si sa aratati foarte clar ca nu sunteti de acord cu plata serviciilor contractate si nefurnizate.
Mai mult decat atat, raspunderea contractuala pentru nerespectarea obligatiilor asumate, in acest caz, cade in sarcina furnizorului. Vedeti in contract daca aveti o clauza de penalitati.

Succes,
George
Ultima modificare: Vineri, 24 Septembrie 2010
Georgelius, utilizator

~ final discuție ~

Alte discuții în legătură

Abuz din partea rcs&rds? lex2013 lex2013 In anul 2004 am incheiat un abonament pe 24 luni, \"Cablelink\", cu 9 dolari pe luna. In abonament este inclus: - internet fix prin cablu - telefon fix - ... (vezi toată discuția)
Daune 45e clauza penala la incetarea contractului dar nu si daune in favoarea consumatorului danimed danimed Ma numesc Purice Daniela iar in data de 20.06 2008 am incheiat un contract de furnizari servicii internet cablu tv si telefonie cu o firma ... (vezi toată discuția)
Contract internet cu rds GermanAlex GermanAlex Am contract de internet + telefon + TV cablu cu RDS. Abonamentul este pe persoana fizica. De fapt se foloseste pe firma. Am incercat sa transfer totul pe firma ... (vezi toată discuția)