avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 530 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Protecţia consumatorului, ... Abuz din partea RCS&RDS?
Discuție deschisă în Protecţia consumatorului, garanţii şi probleme asociate produselor şi serviciilor

Abuz din partea RCS&RDS?

In anul 2004 am incheiat un abonament pe 24 luni, "Cablelink", cu 9 dolari pe luna.
In abonament este inclus:
- internet fix prin cablu
- telefon fix
- telefon mobil(care imparte minutele cu telefonul fix)

De cativa ani, denumirea abonamentului s-a modificat in "Fiberlink", iar telefonul fix si mobil nu mai sunt prevazute gratuit cu internetul fix, ci se platesc separat.

Ieri am dorit sa inchei un nou abonament la telefonie mobila,pe langa cel existent, iar cei de la RDS au spus ca nu pot sa inchei abonamentul pana nu semnez un nou contract pentru internetul fix, telefonul fix si telefonul mobil(corespunzator primul abonament incheiat).

Motivarea lor a fost aceea ca abonamentul meu, Cablelink nu mai figureaza in lista de abonamente active, fiind inlocuit de "Fiberlink", abonament care nu mai ofera telefon fix si mobil gratuit.

Practic, sunt conditionat de incheierea unui nou contract de prestari servicii, in conditii dezavantajoase pentru mine(pentru ca voi fi nevoit sa platesc si serviciul de telefonie fixa si mobila) .

Pe siteul RDS este mentionat ca abonamentul pentru telefonie mobila costa, Independent de alte servicii Digi, 5,81 euro, iar daca sunt abonat Digi Net sau Digi TV Cablu/Digi TV Satelit, pretul este de 4,84 Euro.

In primul rand, am abonament la Digi TV cablu, abonament incheiat prin anii 1990, care n-are absolut nicio legatura cu abonamentul de internet prin cablu(cablelink) incheiat in 2004.
De pe site rezulta clar ca este suficient sa am macar unul din aceste 3 servicii, Diginet SAU Digi TV Cablu SAU Digi TV Satelit, pentru a beneficia de pretul redus, respectiv 4.84 euro.
Mai mult, daca nu sunt abonat la niciun alt serviciu oferit de RDS, rezulta ca pot sa inchei un contract de telefonie mobila, platind 5.81 euro.

Cu toate acestea, cei de la RDS ma forteaza sa reinnoiesc contractul care are ca obiect prestarea unor alte servicii decat cele de care doresc sa beneficiez in viitor.

Ultima modificare: Vineri, 15 Ianuarie 2016
lex2013, utilizator

Alte discuții în legătură

Bună ziua, am și eu o nelămurire cu privire la telefonia mobila. ... Ybaion Ybaion Bună ziua, am și eu o nelămurire cu privire la telefonia mobila. Am un abonament de circa 10 ani la Telecom TV în care este inclus și un abonament de ... (vezi toată discuția)
Rcs-rds ContSters209690 ContSters209690 buna ziua am un contract de internet de 6 ani cu rcs-rds.In luna martie 2011 am incheiat un abonament de televiziune.Am vrut sa reziliez contractul de ... (vezi toată discuția)
Prelungire contract rcs-rds gabriel_gavrila gabriel_gavrila Buna ziua! va supun atentiei modalitatea prin care RCS-RDS prelungeste contractele clientilor. nu stiu cat de legala este aceasta practica. deci, avem ... (vezi toată discuția)