in2009 am cunparat pe firma SRL un autovehicul, de la o societate aflata in insolventa ,si pina in momentul de fata nu lam radiat de pe firma de la care lam cumparat ,acum asi dori sal radiez definitiv,ce acte imi sunt necesare pentru radiere definitiva ,adeverinta de atestare fiscala imi sunt necesare de la mbele firme ,sa intocmesc fisa de inmatriculare sau este suficienta numai fisa de radiere ,va multumesc
Ordinul 1501 din 13 noiembrie 2006 privind procedura inmatricularii, inregistrarii, radierii si eliberarea autorizatiei de circulatie provizorie sau pentru probe a vehiculelor
Radierea din circulatie a vehiculelor
Art. 24. -
(1) Proprietarii de vehicule inmatriculate sau inregistrate pot solicita radierea din circulatie, daca fac dovada depozitarii acestora intr-un spatiu adecvat, detinut in conditiile legii.
(2) Proprietarii de vehicule inmatriculate sau inregistrate sunt obligati sa solicite radierea din circulatie in termen de 30 de zile de la data:
a) cand vehiculul a fost dezmembrat, casat sau predat unei unitati specializate, in vederea dezmembrarii;
b) scoaterii definitive din Romania a vehiculului;
c) declararii furtului vehiculului;
d) trecerii vehiculului inregistrat in proprietatea altei persoane.
(3) Vehiculul declarat, prin dispozitie a autoritatii administratiei publice locale, fara stapan ori abandonat se radiaza din oficiu in termen de 30 de zile de la primirea dispozitiei respective.
(4) Vehiculul pentru care politia rutiera a dispus radierea din circulatie, potrivit legii, se radiaza de la data comunicarii masurii.
(5) Radierea se comunica in termen de 30 de zile, de catre autoritatea care a efectuat-o, organului fiscal competent al autoritatii administratiei publice locale. Art. 25. -
(1) Radierea se face pe baza depunerii certificatului de inmatriculare sau de inregistrare si a placutelor cu numar de inmatriculare ori de inregistrare, dupa caz, a cartii de identitate a vehiculului (doar pentru vehiculele inmatriculate dupa 1 iulie 1993), a fisei de inmatriculare cu viza organului fiscal competent al autoritatii administratiei publice locale, stabilita potrivit legii, ori a certificatului de atestare fiscala, precum si a documentelor care atesta faptul ca a intervenit una dintre situatiile prevazute la art. 24 alin. (1)-(4).