Va rog sa ma ajutati pentru ca nu pot lua decizia corecta:asociat si administrator SRL se muta din locuinta actuala,unde era declarat si sediul societatii,in alta locatie,unde va fi declarat noul sediu al societatii.In aceasta locatie,o incapere trebuie reorganizata si amenajata(tamplarie PVC,termopan,parchet,etc) pentru a putea functiona ca birou,fiind utilizata exclusiv pentru nevoile firmei.Administratorul are doar contract de comodat,nu de inchiriere cu firma.Cheltuielile de amenajare le contabilizez:471=401 sau 404? si apoi amortizare lunara pe durata contractului SAU 231=404
212=231
6811=2812.
TVA-ul este deductibil?
2. Pentru ca proprietarul nu dispune de intreaga suma necesara pentru finalizarea lucrarilor(cele care privesc persoana fizica)poate cumpara materiale,usi,mobilier,instalatii sanitare, pe firma,pentru a le putea achita(25-30.000 lei) si apoi contabiliza pe cheltuieli nedeductibile fiscal?Va multumesc mult.:oops: