Buna ziua,
am o problema si sper sa primesc un raspuns din partea dvs:
acum 2 saptamani un apartament a fost debransat de la furnizarea energiei electrice. In urma reclamatiilor facute de proprietar cei de la ENEL s-au deplasat la fata locului, si au constatat, ca in urma cu 2 ani cand s-a facut bransarea inregului imobil (bloc) din greseala au inversat bornele a doua apartamente, astfel apartamentului meu ii era atribuit contorul ce inregistra consumul vecinului si invers. ENEL a pretins ca timp de 2 ani, eu am platit consumul vecinului iar vecinul consumul meu. Problema este, ca acum cei de la ENEL imi factureaza montare/demontare contor impreuna cu o regularizare de aproximativ 4000 lei.
Mentionez faptul ca nu am semnat nici un document de efectuare a transferului sau orice alt document, eu platind la zi, consumul inregistrat de contorul pentru care am semnat si contractul cu cei de la ENEL. Verbal mi se comunica faptul ca cei de la ENEL nu inteleg de ce eu sunt revoltat in conditiile in care este consumul meu si nu inteleg de ce eu nu vreau sa platesc. Nu doresc sa platesc ceva ce nu stiu ca este corect, nu stiu cat era indexul vecinului in 2010, precum si faptul ca mi-am facut anumite calcule de-a lungul perioadei, iar costurile mi se cer la alta cota de TVA, la alt curs valutar, la acte costuri de accize, etc.
Totodata nu sunt de acord sa platesc gresala altora in conditiile in care eu am fost de buna credinta si nici nu am de unde sa stiu daca suma este corect calculata (lasand la o parte TVA-ul si accizele mai mari).
Ce actiune ma sfatuiti sa fac impotriva celor de la ENEL?
In opinia mea nu va puteti intelege cu ei si este de preferat sa le trimiteti o notificare in care sa aratati toate aspectele . Daca nu primiti nici un raspuns atunci puteti sa-i dati in judecata pentru ca un expert judiciar sa efectueze calculele si nu ei.
Puteti de asemenea sa mergeti in audienta si sa incercati o mediere si acolo.