avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 938 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Dreptul muncii - contract de ... Societati cu salariate gavide
Discuție deschisă în Dreptul muncii - contract de muncă, demisie, salariu şi altele

Societati cu salariate gavide

Buna ziua!Numele meu este Solomon Ionela si in prezent sunt in salariata la o societatea pe actiuni unde sunt mai 3 actionari, muncesc din sept 2008 la ei insa am ramas gravida in octombrie i-am si instiintat in scris, numai ca sarcina mea are un diagnostic de ,,eminenta de avort'' inca de la 3 saptamani.....acum sunt in concediu medical deoarece conditiile de la servici ar putea sa imi puna in pericol sarcina(este f frig)/Numai ca se pare ca au inceput sa scada salariile la personalul tesa (doar amgajatii, nu si asociatii care detin functii de conducere). Se pare ca numai au comenzi si sunt afectati de criza financiara, ce se intampla cu mine daca ei inchid societatea adica pana implinesc eu un an in postul respectiv.......(Ma gandeam sa ma duc sa instiintez I.T.M-ul ca sunt insarcinata dar apoi ce sa fac?
Va rog sa imi raspundeti?Sunt in mare dilma?Precizez ca acum sunt in 11 spatmani si data aproximativa a nasterii e in 23.07.09 iar eu implinesc un an ca sa beneficiez de concediul maternal in 01.07.2009.
Multumesc
Cel mai recent răspuns: solomonionela , utilizator 22:04, 9 Ianuarie 2009
În termen de 10 zile lucrătoare de la data la care angajatorul a fost anunţat în scris de către o salariată că este gravida, acesta are obligaţia să înştiinţeze medicul de medicina muncii, precum şi inspectoratul teritorial de muncă pe a cărui rază îşi desfăşoară activitatea.