avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 459 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Asociaţii de proprietari / ... FOND DE RULMENT FOLOSIT PT REPARATII
Discuție deschisă în Asociaţii de proprietari / locatari

FOND DE RULMENT FOLOSIT PT REPARATII

S-au efectuat lucrari de reparatie a terasei blocului fara a se strange 3 oferte, s-au trecut lucrarile la intretinere, cand locatarii s-au sesizat s-a mentionat faptul ca restul de plata se va retine din fondul de rulment.
Ce masuri trebuiesc intreprinse si impotriva cui ? Administratorul care a contractat lucrarile a demisionat ( s-a imbolnavit). Noul administrator sustine ca nu a primit facturile de la vechiul.
Cel mai recent răspuns: Adriantot , moderator 23:11, 7 Februarie 2009
bgv a scris:

S-au efectuat lucrari de reparatie a terasei blocului fara a se strange 3 oferte, s-au trecut lucrarile la intretinere, cand locatarii s-au sesizat s-a mentionat faptul ca restul de plata se va retine din fondul de rulment.
Ce masuri trebuiesc intreprinse si impotriva cui ? Administratorul care a contractat lucrarile a demisionat ( s-a imbolnavit). Noul administrator sustine ca nu a primit facturile de la vechiul.

Presedintele in sedinta de comitet executiv poate sa decida contractarea unei lucrari fara a avea 3 oferte. Nu e stipulat in legea 230 ca ar trebui sa fie 3 oferte pentru a contracta o lucrare de reparatii.
Plata lucrarilor se face din banii existenti in contul bancar sau in casieria asociatiei. Repartizarea acestor costuri se face pe suprafata utila a apartamentelor si se incaseaza treptat de la proprietari. Banii cheltuiti pot fi din orice incasari inclusiv din fonduriile existente. Pe masura incasarii acestia intra in cont la locul lor.
De ce trebuie sa intreprindeti niste masuri daca lucrarea s-a facut ? Presedintele , membrii comitetului, cenzorul pot cauta solutii pentru refacerea situatiei lucrarilor intr-un dosar care sa contina devizul de lucrari, contractul cu firma , repartizarea cheltuielilor pe proprietari, receptia lucrarii chiar daca administratorul a demisionat sau i s-a intamplat o nenorocire.
Implicati-va daca e nevoie si convocati comitetul in sedinta. Apelati la firma care a executat lucrarea sa va dea copii dupa contract, deviz, facturi, chitante, receptii, etc.
Puteti reface rapid repartizarea conform legii.
Ultima modificare: Sâmbătă, 10 Ianuarie 2009
Adriantot, moderator
Din pacate nu s-a facut sedinta, nu se justifica pretul lucrarii este extraordinar de mare in comparatie cu alte lucrari similare, acum vrea sa-si reia activitatea dar sa preia un alt bloc nu pe cel care l-a avut initial samd
Ultima modificare: Joi, 15 Ianuarie 2009
bgv, utilizator
Am facut o adresa la presedinte si nu vrea sa-mi dea nr de inregistrare zice ca registrul e la administrator, administratorul ca e la presedinte si tot asa. Ar fi bine sa le trimit o recomandata ?
Presedintele in sedinta de comitet executiv poate sa decida contractarea unei lucrari fara a avea 3 oferte.
din cauza unor astfel de presedinti apar abuzuri cu lucrari la suprapret din care acestia primesc apoi comisioanele aferente lucrarii in cauza
Plata lucrarilor se face din banii existenti in contul bancar sau in casieria asociatiei
banii existenti pentru fondul de rulment sint bani destinati EXCLUSIV platilor catre furnizori pina la recuperarrea sumelor de la proprietari/locatari aferente serviciilor in cauza. in legea romana inca mai exista pedepse pentru deturnare de fonduri.
Implicati-va daca e nevoie si convocati comitetul in sedinta. Apelati la firma care a executat lucrarea sa va dea copii dupa contract, deviz, facturi, chitante, receptii, etc

pentru o lucrare de o asemenea anvergura ERA ABSOLUT NECESARA INTRUNIREA ADUNARII GENERALE extraordinare pentru a se stabili efectuarea acestei lucrari. presedintele si comitetul puteau cere aceasta adunare, daca nu s-ar fi mers pe sest cu o firma care, din cite spune bgv
nu se justifica pretul lucrarii este extraordinar de mare in comparatie cu alte lucrari similare

o alta dovada a faptului ca presedintele are prostul obicei de a incalca legea 230/2007 si HG1588/2007 este si faptul ca
[...]nu vrea sa-mi dea nr de inregistrare zice ca registrul e la administrator, administratorul ca e la presedinte si tot asa.
atita timp cit presedintele este cel care primeste contestatiile, acesta trebuie sa tina caietul cu inregistrari ale contestatiilor si solicitarilor scrise ale proprietarilor
mai nea adriane...ai auzit de licitatie?

Alte discuții în legătură

Hidroizolatie acoperis imobil Luiza68 Luiza68 Buna ziua, Acum doi ani s-a luat hotarirea izolarii acoperisului imobilului in care locuiesc. Din pacate nicaiaeri nu au fost prezentate ofertele ( se pare ... (vezi toată discuția)
Reparatie hidroizolatie dady_2122 dady_2122 locuiesc la ultimul nivel al unui bloc si am probleme cu hidroizolatia. vreau sa fac reparatii dar ceilalti vecini de sub mine nu vor sa participe. care ar fi ... (vezi toată discuția)
Contributie locatari la reparatiile terasei blocului ContSters310851 ContSters310851 Buna ziua! As dori sa stiu daca asociatia de locatari poate sa-mi impuna, de fapt pe mine m-a pus in fata faptului implinit, sa platesc o anumita suma (cota ... (vezi toată discuția)