Buna ziua,
Am inchiriat un spatiu pentru o firma care si-a stabilit sediul principal la imobilul inchiriat.
Chiriasul avea probleme cu clientii (nu au platit), astfel de comun acord am suspendat contractul pt. 3 luni, cu cluaza ca la sfarsitul suspendarii contractul va intra in vigoare fara alte formalitati.
A trecut acea perioada de 3 luni, am incercat sa contactam chiriasul sa ne comunice punctul de vedere, fara succes.
Intre timp spatiul a fost golit (am vazut cum au scos mobila). Am transmis o adresa, prin care le-am comunicat ca avand in vedere ca imobilul fost golit si nu mai au activitate + dezinteresul manifestat, daca nu o sa ne transmita un raspuns pana la data de..... vom considera contractul reziliat (contractul nu are clauze referitoare la acest aspect). Acest lucru este legal?
Dorim sa nu mai aiba firma sediul la acel imobil, putem depune noi cerere la ReCom (bine inteles la data inchirierii am dat acordul de a stabili sediul, acum l-am revoca)?
Multumesc,
H.
Formulati cerere catre tribunal pentru a se pronunta asupra dizolvarii societatii in temeiul art. 237 alin. 1 lit. c din legea nr. 31 / 1990, respectiv societatea nu mai indeplineste conditiile referitoare la sediul social, adica nu mai are un sediu social valabil.
Societatea va primi un exemplar din cererea dumneavoastra cu privire la dizolvare si in felul acesta va fi obligata ca in cel mai scurt termen sa faca dovada ca are sediu social valabil, adica il va muta la o alta adresa. Daca nu o face va fi dizolvata.
Este bine, in definitiv este o notificare cu privire la intentia dumneavoastra de reziliere a contractului de inchiriere daca chiriasul nu isi indeplineste obligatiile contractuale pana la un anumit termen de gratie pe care i l-ati acordat.
Este important sa aveti si dovada ca i-ati trimis / a primit aceasta adresa (confirmare de primire, dovada curier etc.).