Eu, ca firma, inchiriez de la o agentie imobiliara in regim hotelier trei apartamente pentru patru zile. Agentia imobiliara imi elibereaza factura. Ca sa imi inregistrez factura in contabilitate mai imi trebuie si un contract? Contabilul meu asa imi cere.
Buna-ziua.As dori sa ma ajutati cu informatii privind inchirierea in regim hotelier.Concret ce documente contabile , etc trebuie sa intocmeasca firma, ag. imobilara pt. a putea realiza aceasta operatiune. Multumesc
Pentru inregistrarea cheltuielilor cu inchirierea acelor apartamente este in adevar suficienta factura. Dar contabilul dvs. are dreptate ca va este necesar si contractul de incchiriere deoarece prin acesta stabiliti in mod clar durata inchirierii, rsapunderile partilor si mai ales va protejati clientii dvs. dpv al drepturilor pe care le are un chirias, etc. in lipsa de contract saunteti la "mana" proprietarului... (ex. el poate sa va dea cleintii afara din apartamente oricand), etc.