avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 1638 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Protecţia consumatorului, ... Inlocuire telefon in perioada de garantie.
Discuție deschisă în Protecţia consumatorului, garanţii şi probleme asociate produselor şi serviciilor

Inlocuire telefon in perioada de garantie.

O sa incerc sa fiu foarte pe scurt.

Anul trecut am cumparat de la X telefonul marca A tipul B. Produsul s-a defectat dupa un an, l-am trimis de doua ori in service si intr-un final am primit de la serviceul autorizat o decizie de inlocuire in magazin.
M-am intors in magazinul X si am solicitat inlocuirea dispozitivului, acestia mi-au raspuns ca nu mai au posibilitatea de al inlocuii cu acelasi model si ca-mi ofera banii inapoi.
Am precizat ca accept sa primesc banii inapoi cu conditia de a rezilia si abonamentele pe care le-am contractat pentru a beneficia de un telefon la un pret subventionat.
Dupa patru ore de negocieri am acceptat un compromis in sensul ca am anulat abonamentul vechi, am incheiat unul nou am platit o diferenta si am luat un alt telefon(mai bun).
Ajung cu telefonul acasa si observ ca are doua defecte la ecran, vorbesc cu reprezentantii marcii A, acestia recunosc ca e un defect de fabricatie si ma trimit la magazinul X pt a-mi inlocuii telefonul pe loc daca nu au trecut mai mult de 30 de zile de la data achizitiei. Ma trimit pt a face inlocuirea in magazin in baza unei intelegeri intre X si A pt cazurile acestea.
Dupa certuri si discutii interminabile cu reprezentantii magazinului X, concluziile sunt urmatoarele :
-sunt dispusi sa-mi storneze pe loc telefonul, sa primesc inapoi banii sau imi ofera posibillitatea de a-mi cumpara un alt telefon din oferta lor mai putin telefonul A-B, chiar insista oarecum sa ma orientez spre altceva
-de la reprezentantul A, am fost prevenit ca vor motiva ca nu il au pe stoc si sa le solicit in acest sens o hartie scrisa prin care sa precizeze motivul invocat de acestia. Binenteles au refuzat.
-I-am rugat insistent sa ma ajute de data aceasta pentru a evita neplacerile la care ma supun(drumuri in magazin, timp fara telefon, costuri pentru modificarea cartelei din MICROSIM in SIM si invers etc) si in cazul in care mai intampin dificultati sa ma adresez direct serviceului. Am inteles de la angajatii X ca ei vor sa evite stocuri de telefoane defecte in cazul in care si urmatorul aparat vine cu probleme.


Ce pot sa fac? Problema e ca si daca il trimit la serviceul autorizat, primesc tot o decizie de inlocuire iar cand ajung cu ea in magazin ei nu o sa-mi ofere decat returul banilor sau alt model de telefon. Eu fiind interesat doar de un telefon din acelasi brand/tip.

Alte discuții în legătură

Termeni legali de garantie Robby_ Robby_ Buna ziua ! Am lasat la Flanco un telefon pentru a fi trimis in service pentru o problem de garantie. Telefonul a fost trimis inapoi(a fost inlocuit in ... (vezi toată discuția)
Telefon defect Alina Pomuhaci Alina Pomuhaci Am achiziționat un telefon mobil nou din magazinul Flanco, spre ghinionul meu, defect. Am mers înapoi la vânzător cu cererea de a mi fi înlocuit produsul. ... (vezi toată discuția)
Produs inlocuit - garantie neactualizata Gabi-M Gabi-M Buna ziua, O sa incerc sa fiu cat mai succint... Pe data de 24 nov. 2013 am achizitionat, achitand cu cash, un smartphone, dintr-un anumit magazin din ... (vezi toată discuția)