Am avut o tableta in Service-ul autorizat vreo 3 saptamani (desi pe actul de constatare a defectiunii scrie ca reparatia se face in termen de maxim 15 zile), timp in care mi s-a promis de cateva ori un email cu poze si explicatii despre acest "soc mecanic', motiv invocat de service pentru a-mi imputa 500 roni costuri de reparatie. Mentionez ca tableta avea ca defect constatat la returnare "nu se mai alimenteaza", dar avea piciorusul de sprijin rupt, probabil de aceea imputandu-mi-se acest "soc mecanic". Dupa numeroase convorbiri cu ei, in care am primit doar promisiunea ca mi se va trimite acel email de la service, am primit totusi un email in care mi se anunta repararea tabletei in post garantie, dar anularea garantiei (deci de acum inainte fie ce-o fi, eu nu mai beneficiez de garantie. Mi se pare, la fel, o masura exagerata, nu am ceritudinea ca tableta va functiona corect de acum inainte, nici dupa reparatiile efectuate de service. Ma pot adresa OPC in aceasta situatie? Va multumesc!
Garantie laptop
ramynela
Buna ziua.solicit a m-i se raspunde acestei cereri, pentru rezolvarea unei probleme aparute ulterior, legate de achizitionarea unui laptop in garantie model ... (vezi toată discuția)