avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 533 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Şomaj, concediu creştere copil, ... Obtinere somaj
Discuție deschisă în Şomaj, concediu creştere copil, asigurări sociale şi asistenţă socială

Obtinere somaj

As dori sa stiu daca as putea sa obtin un ajutor de somaj.
Mentionez ca:
-sunt student, la o facultate, acreditata, si ca beneficiez de o pensie de urmas, de pe urma tatalui meu;
-ultimul loc de munca, cu contract, s-a terminat, in luna septembrie 2011, cu demisie;
-mentionez ca pana in momentul de fata, ca si vechime, servicii in care am lucrat, cu contract, am ca vechime 2 ani si 1 luna;
-am 25 de ani;
-nu am beneficiat nici o data de somaj;
-am niste amenzi rutiere, neplatite.
Ultima modificare: Marți, 31 Iulie 2012
jamesbond12, utilizator
Cel mai recent răspuns: Valeriu TUDOR , Consultant resurse umane 11:50, 1 August 2012
Nu ai nici o sansa sa primesti somaj daca ai un venit doar daca acel venit este mai mic decat somajul atunci da .
sergiualex a scris:

Nu ai nici o sansa sa primesti somaj daca ai un venit doar daca acel venit este mai mic decat somajul atunci da .


1) pensia de urmas se acorda pana la varsat de 18 ani. In cazul cand copilul celui decedat urmeaza cursurile unui invatamant ( liceu,facultate,master ) atunci pensia de urmas se acorda pana la absolvirea studiilor,dar nu mai mult de 26 ani.

2) Daca @jamesbond12 termina facultatea,automat i se va intrerupe si pensia de urmas daca nu mai continua o alta facultate sau master,asadar dupa absolvirea facultatii se intrerupe pensia de urmas si poate sa ia somaj ca absolvent.

3) somajul este de 6 luni a 250 lei/luna.
Am inteles, deci daca ai un venit (orice venit) nu poti sa te mai incadrezi, pentru a fi eligibil pt. a primi ajutorul de somaj.
Multumesc.
1)Nu chiar asa. In cazul dvs puteti lua somaj ca absolvent de facultate,dar daca lucrati la o firma sau aveti alte venituri mai mare decat somajul,nu veti putea sa luati somaj.