Buna ziua, revin din nou cu o problema: vreau sa declar punctul de lucru ca sa pot sa imi incep activitatea, am facut hotararea AGA, anexa si contorul de cuvinte, am luat declaratiile necesare si m-am intalnit cu proprietarii spatiului pe care l-am inchiriat. Le-am explicat ca pe langa contractul de inchiriere inregistrat la finante mai am nevoie si de o copie a unui act care sa dovedeasca ca ei detin acel spatiu de drept. Spatiul e cu etaj, din care doar parterul e teminat, etajul e inca in constructie. Mi-au spus ca schita nu pot sa imi dea, ca e inca la doar la primarie si nici un act de spatiu, ca si ala e la dosar si ei au un fel de act cu primaria, nu am inteles prea bine. Au zis ca pot sa fac punct de lucru doar cu acel contract inregistrat la finante si sa fac poze la spatiu, ca asa au facut si cei care au mai avut inchiriat acolo. Ei nu au mai auzit de asa ceva si cica suntem primii care le cerem o dovada a spatiului; cand inregistrezi contractul la finante cica deja faci dovada ca acel spatiu e al tau.
Ce pot sa fac in cazul aceste? Pot sa deschid doar cu actele pe care le am in prezent daca nu vor sa imi dea copie dupa act?
Cel putin in Bucuresti, cand aveti un contract de inchiriere inregistrat la Finante nu mai este nevoie si de dovada de proprietate a spatiului, deoarece se prezuma ca o alta autoritate a statului are grija sa verifice acest lucru. Ca atare, doar contractul de inchiriere este suficient.