Buna ziua,sunt angajat la o firma si recent sa modificat ccm,sa facut o anexa a acestuia,doresc sa stiu daca pot refuza sa semnez de luare la cunostinta daca nu sunt de acord cu modificarile facute.
Ca sa nu fiti de acord inseamna ca ati luat la cunostinta, lucru care vi s-a cerut.
Faptul ca nu sunteti de acord se poate completa ca obiectiune, odata cu semnatura.
Anexa la CCM se negociaza intre conducerea societatii si sindicat/reprezentantii salariatilor.
Adresati obiectiunea dvs. si celor care va reprezinta.
Am inteles,deoarece au fost facute anumite modificari in defavoarea angajatului si noi nu am fost informati de modificarile aduse inainte de inregistrarea acestuia.
Daca dvs. considerati ca sunt in defavoarea angajatului si nu au fost discutate anterior cu cei ce va reprezinta faceti aceasta obiectiune.
Se poate lua in considerare daca contravine legilor existente si aplicabile.
Desi nu cred ca exista asa ceva, CCM fiind verificat de ITM la inregistrare.
Prevederile contractului colectiv de munca incheiat conform legii, produce efecte pentru toti salariatii din cadrul unitatii, prin urmare inclusiv dvs., chiar daca sunteti sau nu de acord cu acesta.