In martie 2010,la schimbarea numelui din contract,mi s-a instalat un nou contor ( contracost, pt. care nu am primit bonul de miscare al contorului si nici nu am fost anuntata cand mi l-a schimbat) cu un contact imperfect.In luna ianuarie 2012 am facut o sesizare catre enel deoarece afisajul contorului era negru.La recomandarea dispecerei mi s-au spus ca au mai fost astfel de sesizari si sa scot totul din priza.Dimineata contorul functiona.In data de 25.03.2012 am facut o noua sesizare din cauza intreruperii energiei electrice( contorul s-a topit pur si simplu in dreptul contactului imperfect).O echipa enel s-a deplasat la adresa mea si m-a conectat la retea pe direct (pana la schimbarea contorului).Pana in data de 26.04.2012 nimeni nu s-a "sinchisit" sa schimbe contorul. Dupa inca o luna, in sfarsit se instaleaza un nou contor.In data de 25.07.2012 s-a eliberat o factura pe perioada in care eu nu am avut contor ( in cazul in care am cerut unul in nenumarate randuri) in valoare de 415.42 lei.Mi se pare un real abuz deoarece in perioada de 2 luni cat nu am avut contor am platit 2 facturi cu un consum ESTIMAT de enel in valoare de 199.18 ( 16.04.2012 ) si 165.27 ( 16.05.2012).O alta factura in valoare de 76.94 din 16.06.2012 cu tip de factura : regularizare.
1.Dupa ce s-a efectuat regularizarea daca nu exista un contor?
2.Plata o fac prin serviciul telecitire.Ce reprezinta aceasta regularizare,daca eu am kwh reali pe un contor?
In urma nenumaratelor sesizari facute catre enel nu am primit nici un raspuns si nimeni nu stie ce s-a intamplat.Consumul estimativ al unei luni la adresa de corespondenta ( consumator-casnic) este de 350-360 de kwh,ori eu,in aceste 2 luni se presupune a fi consumat in jur de 1500 de kwh!!!???!!
Cui ma pot adresa pt. solutionarea sigura a acestei probleme? Va multumesc anticipat pt. raspunsuri
Trebuie sa faceti reclmatie scrisa, pe My Enel este cel mai confortabil, prin care sa solicitati detalii despre factura reclamata. Pentru perioada in care contorul nu a functionat se aplica prevederile Ordinului presedintelui ANRE nr.18/2004, in care se spune ca recalcularea se face dupa media consumului de pe noul contor sau dupa media consumului de pe vechiul contor, dintr-o perioada anterioara echivalenta(dpdv al conditiilor atmosferice de exemplu). Va mai pot spune ca se alege varianta cea mai buna pentru enel. De regula recalcularile sunt prost facute si trebuie sa va inarmati cu rabdare. In sesizare sa specificati ca nu veti plati factura pina la solutionare si doriti numar de inregistrare in societate totodata sa vi se confirme in scris ca nu veti fi deconectata pina la solutionarea litigiului. Daca doriti si alte precizari, va stau la dispozitie. Va urez succes.
Esti un caz fericit cu 1500 kw pentru 2 luni. La societatea pentru care lucrez eu, citirea contoarului se face in fiecare luna, asa se procedeaza la persoanele juridice. Ultima factura care a venit este in valoare de 3000 lei si este consumat intr-o luna 5000 kw... In conditiile in care societatea functioneaza intr-un apartament si consumatori avem 2 calculatoare si cateva becuri
Contor electric
lungus
ce se poate intampla daca la citirea unui contor electric se gaseste mai putin decat s-a factirat? adica s-a platit in plus cu , sa zicem,1000 kw. (vezi toată discuția)