Despre webinarii
Doar abonații premium au acces regulat la webinariile premium, realizate împreună cu specialiști de top, pe o multitudine de domenii - de la legislația muncii și fiscalitate până la cea de mediu sau GDPR.
Informațiile oferite de specialiști au o utilitate imediată și vin să rezolve probleme reale cu care orice companie se confruntă.
Buna ziua.In data de 15.05.2012 am anuntat la 411 serv.Orange ca doresc desfintarea unui abonament ,am revenit in 29.05.2012.Mi s-a spus ca in termen de 30 de zile mi se anuleaza desi noua facura sa emis in 02.06.2012 cand eu deja anuntasem desfintarea.Mi s-a emis factura pe iunie, iulie pe care le-am platit dar mi s-a emis factura si pe luna august 2012 avand 55 zile de la anuntarea desfintarii.Am sunat de fiecare data mi s-a spus ca este ultima factura emisa, pana cand este tot ultima? Va multumesc Jianu Ana