Din pacate "traim in Romania, si asta ne ocupa tot timpul" La sectorul 5 nu stiu cum e cu acordurile( autorizatiile) de functionare. Fiecare sector are regulile lui (ca traim in tari diferite). La sect 3, de exemplu, cererea are si lista de documente pe care le contine dosarul
CERERE PENTRU ELIBERAREA ACORDULUI DE FUNCTIONARE ÎN SPATIU COMERCIAL
DOMNULE PRIMAR,
Subsemnatul………………………………………………………. reprezentant
al SC/PF/AF ………………………………………………………………… cu sediul în
………… ………………………………………………………..…. va rog sa binevoiti
a-mi aproba eliberarea acordului de functionare pentru unitatea situata în
………..…………………………...……………… cu urmatoarea activitate comerciala
……………………..………………………………………………….……., cod CAEN
…………………………………………………. .
Anexez prezentei cereri urmatoarele: ORAR:
A. COPII DUPA URMATOARELE DOCUMENTE :
1. B.I/C.I asociat (conf. HCLS3 nr.103/2004) ;
2. Certificat de înregistrare (conf. HCLS3 nr.103/2004) ;
3. Actul de detinere al spatiului (conf. HCLS3 103/2004) dupa cum este cazul :
a) proprietate
b) închiriere
c) subînchiriere si acordul proprietarului
4. Anexa pentru punctul de lucru sau certificat constatator (conf. HCLS3 nr.103/2004);
5. Autorizatie mediu – daca este cazul (conf. HG 573/2002, Ordin nr.876/2004);
6. Aviz R.A.R (daca este cazul);
7. Contract cu o firma de salubritate si ultima chitanta de plata (conf. HCLS3 nr.103/2004) ;
8. Regulamentul de functionare (in cazul autorizarii pietelor, târgurilor);
9. Declaratie pe proprie raspundere privind respectarea prevederilor Legii 50/1991
republicata in 1997.
B. ORIGINALELE URMATOARELOR DOCUMENTE :
1. Certificat fiscal eliberat de Directia Venituri a P.S. 3 - str. Sfânta Vineri 32 (conf.
HCLS3 nr.103/2004) - original ;
2. Acordul Asociatiei de locatari (nume in clar al presedintelui, semnatura, stampila si
data Adunarii Generale a Asociatiei) + tabelul nominal cu locatarii direct afectati cu
BI/CI serie, numar si semnatura, stampila Asociatiei si data pe anul in curs (conf.
Legii nr. 230/2007) , cu specificarea expresa a orarului de functionare – original.
Data …………….. Semnatura si Stampila ……………….
Se vor prezenta originalele pentru a fi confruntate cu copiile depuse la dosar
Am luat la cunostinta ca Acordul de Functionare se anuleaza de plin drept, fara interventia instantelor de judecata, în cazul neprezentarii în vederea eliberarii în termen de 30 de zile de la data expirarii termenului legal
Dupa putina gugaleala am constatat ca si Vanghelie are site pentru primaria lui si iata ce am gasit la "INFO UTILE"
Acord de functionare
Actele necesare in vederea obţinerii acordului de funcţionare
Cerere tip;
Orar de funcţionare;
Certificat de înmatariculare;
Act constitutiv;
Hotărare judecătorească sau rezoluţie;
Certificat constatator pentru punctul de lucru ;
Actul spaţiului (proprietate, contract de inchiriere, comodat);
Contract salubrizare;
Acordul asociaţiei de locatari sau acordul vecinilor stanga-dreapta,şi deasupra, în cazul cand spaţiul nu este prin destinaţie comercial.
Note:
Pentru activitatea de casă de amanet, creditare, bijuterii metale pretioase - Avizul Băncii Naţionale
Pentru activitatea de fabricare panificaţie - Licenţă de producţie de la Ministerul Agriculturii
Sper sa va fie de folos