Buna ziua !
Ma confrunt cu urmatoarea problema : In anul 2009 am deschis o firma SRL cu 2 asociati , eu fiind si administrator ... Dupa cateva luni de activitate , i-am suspendat activitatea pt. 3 ani ... Precizez ca firma nu are datorii ... Foarte curand se vor incheia cei 3 ani de suspendare .... Azi am sunat contabila s-o intreb cati bani ii datorez ( cand am inchis firma m-am achitat de dansa si mi-a spus ca-mi va depune cum depune pt. ceilalti declaratiile si ca ne vom descurca dupa aceea , ca nu e mare lucru ) si mi-a spus ca mi-a depus decat o perioada bilantul pt. ca ii trebuia semnatura electronica si nu o avea .... Eu vreau sa inchid definitiv aceasta firma ... In conditiile date ce am de facut mai departe ?
Sa vedeti in primul rand la ANAF ce bilanturi, declaratii ati depus/nu ati depus. Sa completati cu tot ceea ce este nedepus, probabil si cu amenzile de rigoare. Sa cereti o fisa pe platitor tot de la ANAF ca sa nu aveti nici macat un leu restante pentru ca altfel ANAF-ul va face opozitie la dizolvarea d-voastra si va dura mult in instanta sa finalizati aceasta problema, si daca lucrurile sunt in regula din punct de vedere fiscal treceti mai departe la cele 2 etape de dizolvare si de radiere si cu asta basta.
Ce contabila "ghidusa"... Eu nu sunt contabila dar am semnatura... Iar pentru bilanturi si declaratii nu avea neaparata nevoie de ea. Doar pentru D 112 e obligatoriu sa ai semnatura, ceea ce nu e cazul dvs.