Va salut.
In septembrie anul trecut un furnizor a bagat la plata un cec si din cont lipseau cateva sute de Ron.Am achitat apoi cu OP dar raul era deja facut.Am predat la banca carnetul de cecuri si am inteles ca timp de un an nu voi mai promi altul.
Pe firma am o masina(din 2005) in leasing pt care am depus la firma de leasing 2 carnete de B.O.
Intrebarea mea este daca ei baga un OP in banca el mai este valabil mai ales ca s-au schimbat si formularele intre timp?
Iar in cazul in care intra un BO si nu sunt bani ce se intampla?
Apoi,daca ei baga un BO si nu sunt bani dar platesc apoi cu OP ei mai pot baga celelalte BO ramase la plata?
In perioada de un an de la incidentul de plata inregistrat nu aveti voie sa platiti cu cecuri, putand sa faceti plata cu alte instrumente de plata bancare: BO sau OP. Deci nu sunt probleme daca firma de leasing va tramite spre decontare BO, acestea vor fi decontate.