avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 883 soluții astăzi
Forum Discuţii contabile şi ... Contabilitate - partida simplă ... Nota de receptie,consumabile,obiecte de inventar
Discuție deschisă în Contabilitate - partida simplă şi obligaţii fiscale declarative pentru PFA, II, AF

Nota de receptie,consumabile,obiecte de inventar

Sunt incepator .Detin o I.I., neplatitor de TVA ,venit real-activitate intretinere corporala si infrumusetare.Am achizitionat diferite categorii de bunuri : consumabile (creme ,unguente,detergenti, accesorii curatenie) altele neconsumabile (mobiler birou,aparatura de epilat,Etc).Detin Registru inventar cod 14-1-2a.Punctul de lucru este inchiriat .Proprietarul detine anumite obiecte de mobila ,paturi de masaj,obiecte sanitare,etc.Eu am adus de acasa anumite obiecte de care ma folosesc(radio cas ,etajere,etc).
Intrebari :
1Care din categoriile de bunuri achizitionate cu facturi si bonuri fiscale se considera obiect de inventar si deci trebuie trecute in Registru inventar 14-1-2a?
2Cum procedez cu bunurile ce nu sunt obiecte de inventar ( consumabile)?Ex :cremele,unguentele,mopurile etc.Puteti sa-mi scrie-ti pas cu pas ce am de facut ?
3E necesara intocmirea Notei de receptie pentru fiecare categorie de bun achizitionat, chiar daca exista factura si bon fisacal?
4 Cum procedez cu bunurile proprietarului si cele personale ?Trebuie evidentiate undeva?
5Daca e necesara inventarierea la inceputul activitatii?
6Cum se procedeaza efectiv ?Daca puteti sa-mi spuneti pas cu pas ce am de facut.Multumesc anticipat

Cel mai recent răspuns: Marian Trutan , Contabil 12:47, 30 August 2012
1.Mobilier,aparatura ,etc.care au o valoare unitara de pana la 18oo lei,in cazul dvs.inclusiv TVA.