avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 840 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Problemele profesionale ale ... oportunitati angajare avand doar licenta?
Discuție deschisă în Problemele profesionale ale consilierilor juridici

oportunitati angajare avand doar licenta?

Buna ziua...Sunt studenta in drept si as dori sa stiu daca, dupa ce voi fi licentiata in drept, ma voi putea angaja in domeniu sau ar trebui sa mai urmez niste cursuri de specializare. Nu imi este foarte clar ce atributii are un jurist si care sunt conditiile pentru a obtine un astfel de post..:(#-o Multumesc:)
Cel mai recent răspuns: adelaida_07 , utilizator 17:44, 6 Septembrie 2012
Da, lucreaza fara contract de munca. Incheie doar un angajament de confidentialitate, atat.
Ultima modificare: Duminică, 2 Septembrie 2012
Tifigiu Laura, Consilier juridic
Sunt avocati care practica asa ceva? Nu pot sa cred ca tocmai avocatii ar putea incalca legea in acest mod.
consilierjuridic_laura a scris:

Da, lucreaza fara contract de munca. Incheie doar un angajament de confidentialitate, atat.

Legea interzice avocatilor sa angajeze persoane cu studii in drept ca personal auxiliar, secretara sau mai stiu eu ce functie care sa acopere folosirea unei persoane specializate in drept fara a ocupa functia la care este indreptatita persoana respectiva.
Incheierea unui angajament de confidentialitate, asa cum arata si denumirea are un cu totul alt obiect si este incheiat intre un angajator si un angajat pentru asigurarea secretului de serviciu. Pentru incheierea unui astfel de angajament, care este o anexa, este necesara incheierea unui CIM sau unui Conrtact de colaborare,

~ final discuție ~

Alte discuții în legătură

Cabinet avocat- angajare jurist? leusan leusan Poate un cabinet individualde avocatura sa angajeze un jurist? (vezi toată discuția)