Buna ziua,
In urma controlului avut de la Primarie - Directia de indrumare si suport Asociatii proprietari, am fost indrumati sa actualizam continutul Statutului si Acordului de asociere in conformitate cu legile in vigoare(ele au fost intocmite in 2000, pe baza legilor de atunci). Care sunt pasi corecti pentru realizarea acestor modificari, avand in vedere si faptul ca mai mult de jumatate din proprietarii fondatori, s-au schimbat, si nu s-au mai primit cereri noi de aderare, la schimbarea proprietarului. Pe de alta parte nici nu mai avem aceste documente in forma originala, ci doar copii ale lor. De unde putem obtine o copie conform cu originalul(un duplicat) al acestor acte? Exista un modem de baza pentru statutul asociatiilor de proprietari si a acordului de asociere, care sa-l adaptam la situatia noastra? Am gasit in Documente utile un model actualizat, este ok sa-l adaptam pe acesta? Multumesc,
Intocmiti un nou statut al asociatiei de proprietari. Aveti modelul. Discutati-l in comitetul executiv si adaptati-l situatiei concrete.
Concovati adunarea generala si adoptat prin vot acest statut.
Faceti un tabel cu toti proprietarii din asociatie si optineti semnatura acestora pentru modificarea statutului vechi si adoptarea celui nou. Ca sa fie usor acceptat de instanta taota actiunea sa o numiti modificare statut, chiar daca nu e o simpla modificare ci cu totul alt statut.
Cu semnatura a minim 2/3 dintre proprietari pe acel tabel mergeti al judecatorul delegat si vedeti ce documente va mai solicita.
O sa trebuiasca sa intocmiti 2 sau 3 dosare identice cu statutul vechi, cu cel nou, cu tabelul cu semnaturi, cu declaratia presedintelui....