Da, daca exista contract de inchiriere sau de comodat in care sa fie specificat ca PFA, ca beneficiar al sediului, pe perioada inchirierii sau comodatului va suporta si cheltuielile cu reparatiile acestuia. Insa mi-e teama ca daca Dvs. vreti sa renovati/reparati toata cladirea, cheltuielile respective vor fi scoase la un eventual control. Depinde de ceea ce doriti sa efectuati ca reparatie la cladire, depinde de activitatea pe care o desfasurati si daca veniturile inregistrate acopera parte din cheltuielile cu renovarea. In plus, cheltuielile in orice tip de activitate desfasurata ca PFA trebuie sa fie efectuate in scopul obtineriii de venituri.
Nu prea se incadreaza zic eu, dar macar o parte din ele pot fi inregistrate in contabilitate.:)
Webinar: Fiscalitate și digitalizare în 2025. Ce știm și ce urmează?
ACCA, cea mai mare asociație internațională în domeniul financiar-contabil, vă invită să participați la un eveniment gratuit destinat profesioniștilor care doresc să afle cele mai recente noutăți legate de sistemul fiscal din România.
În cadrul webinarului, care va avea loc pe 26 februarie la ora 10:00, Delia Cataramă, Tax Partner Viboal FindEx, va aborda principalele modificări fiscale aplicabile în 2025 companiilor, cu focus pe impactul asupra profitabilității și cash-flow-ului acestora.