Buna ziua.Ce forma de contract ar trebui sa faca un SRL cu o persoana fizica pentru sediu si loc de desfasurare a activitatii-pentru a putea deduce tva-ul si cheltuielile cu amenajarea spatiului respectiv?
Contractul de inchirie/de comodat, care vreti.
Daca sunt mici reparatii curente efectuate conform prevederilor din contractul de inchirie/de comodat, atunci ele sunt deductibile direct, prin inregistrarea lor in cheltuielile de exploatare ale perioadei si se iau in calcul si la calculul tva-ului cu conditia sa aveti facturi fiscale pe firma la acele achizitii de materiale folosite.
Cheltuielile nu vor fi mici deoarece trebuie refacut acoperisul,renovati peretii ,pusa gresie,faianta ... (va fi un bar)-toate acesta facturi ma sfatuiti sa le pun pe cheltuiala sau sa le adun in contul 231 si sa le amortizez ulterior ?contactul de inchiriere trebuie inregistrat la finante ?
Webinar: Fiscalitate și digitalizare în 2025. Ce știm și ce urmează?
ACCA, cea mai mare asociație internațională în domeniul financiar-contabil, vă invită să participați la un eveniment gratuit destinat profesioniștilor care doresc să afle cele mai recente noutăți legate de sistemul fiscal din România.
În cadrul webinarului, care va avea loc pe 26 februarie la ora 10:00, Delia Cataramă, Tax Partner Viboal FindEx, va aborda principalele modificări fiscale aplicabile în 2025 companiilor, cu focus pe impactul asupra profitabilității și cash-flow-ului acestora.