Buna ziua.
Va rog poate ma ajutati sa clarific o nedumerire: pentru un IMM cu doi angajati (ambii cu studii superioare - ingineri, dintre care unul este si asociat unic), este necesara intocmirea / actualizarea / pastrarea cartilor de munca de catre o firma de specialitate sau de o persoana autorizata / specializata (alta decat unul dintre cei doi) sau se consemneaza si se conserva la sediul firmei respective (impreuna cu pastrarea dovezii tuturor darilor si taxelor aferente)?
Mai clar: unde sunt pastrate cartile de munca ale celor doi angajati (unul este si asociat unic) ai unui SRL ?
Rog raspuns cu referire la acte normative in domeniu.
Multumesc anticipat.
Incepand cu 01.01.2011 nu se mai completeaza in carnetele de munca ,astfel ca acestea sunt returnate titularului.
Salariatului i se va completa o adeverinta la data incetarii CIM in care se va mentiona perioada lucrata.
Dupa 01.01.2011 , nu se mai folosesc carnete de munca ... Decretul nr.92/1976 a fost abrogat .. evidenta se tine cu ajutorul Registrului electronic de evidenta al salariatilor reglementat de HG nr.500/2011 cu modificarile ulterioare ...
Carti de munca
catalina77
Buna ziua. Am si eu o nedumerire si as dori, daca se poate, sa ma lamureasca si pe mine cineva. Ca institutie publica, am avut obligatia ca pana la 30.11.2010 ... (vezi toată discuția)