avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 914 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Dreptul muncii - contract de ... Stabilirea vechimii recunoscute in invatamant
Discuție deschisă în Dreptul muncii - contract de muncă, demisie, salariu şi altele

Stabilirea vechimii recunoscute in invatamant

Buna ziua,va rog sa ma lamuriti in urmatoarea problema :
Sunt profesor inginer calificat ,de educatie tehnologica de 15 ani.
Dupa ce am terminat facultatea de Metalurgie am lucrat ca inginer metalurg in Intr.Mecanica Marsa,Sibiu, timp de 6 ani dupa care am intrat in invatamant .
INtrebare: acei 6 ani lucrati in fabrica se adauga la vechime in invatamant?
-conform art.139,alin(1) din legea nr.128 din 12 iulie 1997 privind Statutul personalului didactic.
-conform prvederilor Ordinului nr.3294 din19.febr.1998 privind vechimea in invatamant.
- conform prevederilor art.1,alin.(16) lit.a , din Metodologia prvind miscarea pers.did.in inv. preuniversitar , anexa la O.M.E.C.T. nr.574328.01.2008.

Cui trebuie sa ma adresez sa-mi intru in drepturi ? Imi pot recupera toti banii
pierduti, de acum 15 ani?
Va multumesc.
Cel mai recent răspuns: Cornel Vasile , Consilier juridic 17:33, 7 Septembrie 2012
Nu mai puteti face nimic .. a intervenit prescriptia dreptului la actiune ...

~ final discuție ~

Alte discuții în legătură

Sporul de vechime lili35_escu lili35_escu Am absolvit facultatea de filologie in 1980.Am lucrat : 1. 1 sept 1980-31oct 1985 ca profesor in inv. 2. 1 noi 1985- 29 iulie 1997 traducator (in ... (vezi toată discuția)
Vechime recunoscută în învăţământ zeno42 zeno42 Bună ziua, lucrez la un liceu de telecomunicaţii din 1991 pînă astăzi unde predau cursuri şi laboratoare la materi tehnice de electronică şi ... (vezi toată discuția)