avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 1765 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Dreptul muncii - contract de ... recurs
Discuție deschisă în Dreptul muncii - contract de muncă, demisie, salariu şi altele

recurs

Sunt profesor, nu sunt membru de sindicat. In luna februarie a. c. colegii mei au primit pronuntarea pe baza careia au obtinut diferentele de drepturi salariale conform Legii 221/2008 si echivalentul a 100 de euro pe 2009 pt. achizitionarea de material didactic, conform Legii 315/2006. Eu nu le-am obtinut pt ca nu sunt membru de sindicat, desi aceste legi nu stipuleaza niciunde marirea salariului membrilor de sindicat, ci cadrelor didactice. Am chemat in instanta , in procesul din martie-iunie 2012, exact aceleasi institutii actionate de celelalte cadre didactice, reprezentate de sindicat. In fata completului de judecata, avocatul care a reprezentat inspectoratul scolar nu a spus absolut nimic. Am primit , in iulie, pronuntarea prin care se dispunea ca scoala si consiliul local sa-mi plateasca aceste drepturi salariale. Surpriza de proportii! Alt avocat din partea inspectoratului zice : nu, ca-i incorect, ilegal, ca de ce instanta a dat o astfel de sentinta, recurs la Curtea de Apel, invocand lipsa calitatii procesuale pasive. Ca, ce? Cum sa-mi accepte instanta 100 de euro pt material didactic cand legea 315/ 2006 s-a abrogat. Cum s-a abrogat?????????????????????? Colegii mei, toate cadrele didactice din jud. Vrancea, au primit aceasta suma in iunie 2012. Avocatul habar n-are, legea nu mai e in vigoare acum, in 2012, dar se facea referire la anul 2009. Adica o lege se aplica la unii si la altii nu?
Ce sa fac? Ce mai pot face? Intampinarea se depune personal sau se poate trimite si prin posta? Ar trebui sa renunt? Cheltuiesc banii degeaba?
Cel mai recent răspuns: mesimfora , utilizator 15:05, 9 Septembrie 2012