Pentru un administarator de firma ce are studii medii economice (liceul economic), poate sa tina evidenta primara? daca poate sa tina evidenta primara trebuie sa si faca contract de munca? si ptr semnarea bilantului si a declaratiilor ii trebuie un contabil sef? trebuie neaparat sa faca conventie sau contract, daca nu incheie nici un act cu contabilul sef este vreo problema atat ptr firma cat si ptr el ca si contabil care mi semneaza? Mentionez ca firma este infiinntata in iulie 2012, deci nu depasesc plafonul ce 35 000 euro. Multumesc.
In primul rand trebuie sa va ganditi in ce calitate contabilul autorizat intocmeste situatiile financiare ... Asadar, este firesc ca trebuie sa existe un contract de prestari - servicii contabile incheiat intre societate si contabilul autorizat.
Contabilitatea primara poate fi tinuta de administrator, nu sunt necesare studii de specialitate. Se intocmeste un contract de munca pentru asigurarea evidentei primare numai in cazul in care se angajeaza o persoana cu atributii prevazute in acest sens.