avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 956 soluții astăzi

Joi, 6 februarie, are loc evenimentul: AI Act: De la reglementare la implementare - Ghid practic de conformare pentru companii. Participă →

Forum Discuţii juridice Dreptul muncii - contract de ... Masterele profesionale sunt de reconversie?Dau dreptul ...
Discuție deschisă în Dreptul muncii - contract de muncă, demisie, salariu şi altele

Masterele profesionale sunt de reconversie?Dau dreptul de a profesa intr-o noua specializare??

Sunt inginer. Un master profesional (,managemet in comert) imi da dreptul sa predau conform centralizatorului pe catedra de "economic, administrativ, posta"?

Din site-ul universitatatii eu asa am inteles.
[ link extern ]

In centralizator scrie:

Notă. La specializările de mai sus se adaugă:

(1) Toate specializările similare absolvite înainte de 1993;
(2) Studiile postuniversitare (aprofundate, academice, de specializare) cu durata de cel puţin un an şi jumătate, aprobate de Ministerul Educaţiei, Cercetării, Tineretului şi Sportului, care dau dreptul de a profesa într-o nouă specializare – similară uneia dintre cele nominalizate mai sus şi programele de conversie profesională pentru dobândirea unei noi specializări şi/sau ocuparea de noi funcţii didactice, în conformitate cu prevederile art. 244 alin. (5) lit. d) din Legea educaţiei naţionale nr. 1/2011 cu modificările şi completările ulterioar

Teoretic, avand in vedere ca am licenta si ca studiez la master disciplinele generale, comune pe domenii si disciplinele specializarii (ceea ce nu au acoperit stiintele ingineresti), ar insemna ca dobandesc o noua specializare,.....deci este reconversie profesionala???
Sau imi trebuie Bologna I. ?
Ultima modificare: Miercuri, 12 Septembrie 2012
Samoma, utilizator
Cel mai recent răspuns: elena138 , utilizator 20:04, 14 Septembrie 2012