avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 433 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Drept civil - moşteniri, drept de ... Locuinta sociala
Discuție deschisă în Drept civil - moşteniri, drept de proprietate şi altele

Locuinta sociala

Buna ziua!sunt persoane cu handicap accentuat grad II si am vazut ca persoanele cu handicap pot beneficia de o locuinta sociala si este scutita de plata chiriei. Pe cat timp se face scutirea de plata chiriei?si daca pot sa iau o garsoniera nu imi trebuie neaparat aparatment cu 2 camere pentru ca sunt student si am salariul mic ca sa pot face fata la plata intretinerii.Ce acte trebuie si cum ma inscriu in acest program de locuinte sociale ?mentionez ca stau cu parintii dar vreau sa ma mut cu prietena mea deoarece nu mai ma inteleg cu parintii si vreau sa imi fac o familie.Va multumesc pentru raspuns!
Cel mai recent răspuns: carmen01011958 , moderator 16:10, 19 Septembrie 2012
Criteriile de acordare a unei locuinte sociale,i actele necesare si procedura de acordare a locuintei sunt stabilite prin Hotarari de Consiliu Local la nivelul fiecarei localitati, in baza legii 114/1996 republicata cu modificarile si completarile ulterioare.
De exemplu :
[ link extern ]
[ link extern ]
Dvs trebuie sa va interesati la primaria din localitatea unde locuiti daca exista o astfel de hotarare de consiliu local.

~ final discuție ~

Alte discuții în legătură

Scutire impozit b.mariana b.mariana in baza carei legi esti scutit de plata impozitului local pe o perioada de 10 ani,in cazul unei constructii noi? (am citit ca ar exista o astfel de lege);daca ... (vezi toată discuția)
Scutire impozit programul prima casa roxanaraveca roxanaraveca Va rog sa-mi spuneti, daca un contribuabil a detinut o garsoniera, cu o suprafata de aproximativ 34 mp, pe care a vandut-o, dupa care a achizitionat un ... (vezi toată discuția)