Buna ziua!
As vrea sa intreb daca a mai avut cineva o astfel de problema si cum a procedat:
Un consumator incheie un contract cu o agentie de turism, cu anumite preferinte (destinatie, transport, hotel, etc) La plecare, pe aeroport, se prezinta cineva de la agentie si informeaza turistii ca vor fi trimis la alt hotel, in alta statiune la cateva sute de km (totusi in aceeasi tara- Creta, Grecia), dar in conditii mai proaste, iar la intoarcere, avionul nu i-a adus de unde au plecat (Timisoara), ci i-a lasat la Bucuresti.
Ma gandesc ca nu ar fi deloc dificil de dat in judecata agentia sau de formulat plangere penala pentru inselaciune, dar problema e ca turistii in discutie, fiind instiintati abia pe aeroport la plecare despre aceste date, si fiind informati ca vor fi trimis la conditii mai bune (neadevarat). au plecat cu acel zbor si au acceptat sa mearga in vacanta respectiva.
Totusi, ei nu au primit ceea ce au contractat.
Nu stiu cum s-ar putea evalua prejudiciul.
Multumesc anticipat.