Buna ziua
Agentia online( despre directbooking este vorba) au recunoscut in ultimul mail ca nu am avut nici o rezervare, plasand vina ca nu s au suplimentat locurile la avion. De parca ar fi din lego avionul....
Ei se apara cu faptul ca ne-au asigurat pana la urma bilete de avion. Problema este ca noi nu vroiam cu escala de 4 h la Instanbul. Ideea este ca ei au promis una ,cand am platit cu o luna inainte,integral toata vacanta . Era vb de zbor direct Bucuresti -Antalya.... si pana la urma am plecat dupa cum au vrut ei...
Avem un mail cum recunosc faptul ca nu s a anulat zborul insa ne au asigurat altul.
Repet si apelez la dv sa ma indrumati cam care sunt drepturile noastre,unde treb sa fac mai exact o plangere despre faptul ca noi am platit pt ceva si am primit altceva. Este ca si cum mergi la magazin platesti un produs si primesti altceva iar noi ca si consumatori trebuie sa ne multumim cu ce ni se baga pe gat. Nu i normal asa ceva....
Va multumesc frumos de implicare!
Solicitati informatii oficiale de la Aeroport - privind anularea zborurilor Tarom. Solicitati de asemenea informatii legate de rezervarea locurilor la Tarom. Dupa ce veti primi raspunsul oficial al acestora, va puteti indrepta impotriva agentiei de turism.