Buna ziua
In luna iulie anul trecut am cumparat de la o agentie de turism online 3 bilete de Avion pe ruta Bucuresti - New York si retur. A intervenit problema pandemie si a trebuit sa modific biletele. Am vorbit cu compania aeriana si mi au oferit biletele intr o alta zi doar New york - Bucuresti. Cu 3 zile inainte sa plec din new york am verificat pe site si biletele nu exista. I am contactat si au spus ca nu stiu ce s a intamplat dar pot sa modific iar. Am zis ok am modificat zborul pt septembie. S a intamplat la fel, a trebuit sa cumpar alte bilete de la alta companie si m am intors in Romania. In octombrie am vorbit cu ei si am schimbat biletele cu alta destinatie, Mauritius in luna martie 2022.Au spus ca acum o sa fie totul in regula si sa nu imi fac griji. In primele 2 cazuri mi au trimis doar booking no. Acum mi au trimis si numarul biletelor. Cu o zi inainte de zbor primesc mail sa fac check-in online. In aeroport la imbarcare ni se spune ca biletele au fost rambursate. Noi nu am cerut si nu am primit nici un ban. Din martie sunt trimisa de la compania de zbor la cea de turism. Nimeni nu isi asuma nimic si mai nou compania de zbor sustine ca eu si familia nu am fost in luna martie in aeroport. Cum pot sa in dau in judecata? Care sunt pasii?
Multumesc
I-am contactat din luna martie si pe cei de la agentia de turism pentru rambursare si pe cei de la compania de zbor pentru compensatie.(atat telefonic cat si in scris - pe email si formularele de pe siturile lor) Inclusiv plangere catre ECC. Agentia de turism spune ca nu a primit nici o rambursare iar compania de zbor spune ca a facut rambursarea in luna februarie. Sincer este o bataie de joc mai ales ca ultimul mail primit de la compania de zbor a fost ca noi nici macar nu ne am prezentat la Aeroport in martie....
Sa nu spun si de faptul ca desi am completat formularele de pe site nu a fost inregistrat si in iunie mi au comunicat ca ei nu au primit nimic iar in martie ni s a spus telefonic ca exista plangerea.