Buna seara!o prietena si-a luat un telefon mobil la abonament de la vod....la un moment dat din motive tehnice de la vod...,nu i-a "mers" abonamentul 1 luna.ea a vrut sa inchida abonamentul desi nu se terminase perioada constractuala(si era cu plata la zi,nu era restanta)....A fost la sediu vod...,a intrebat daca poate termina contractul cu ei,angajatul vod... a zis ca da,deoarece aveau probleme tehnice si au semnat ceva acte....
Dupa un timp ii vine factura,la acel abonament,uriasa!Cei de la vod... au spus ca a fost o eroare umana,angajatul respectiv omitand o clauza care interzicea intreruperea abonamentului inainte de termen.Ea v-a trebui sa plateasca factura de la data semnarii acelor acte de incheiere a abonamentului si pana in prezent iar angajatul vod... v-a fi sanctionat.
De vina e clar operatorul.Dar ea trebuie sa plateasca factura ?E normal sa primeasca factura dupa cateva luni?Adica nu era normal so instiinteze lunar?
Ce poate face in cazul acesta?
Va multumesc!
Sa mearga in instanta .Fie se indreapta cu cererea de chemarea in judecata asupra angajatului pentru daune si despagubiri fie direct asupra comaniei vodafone.
interventie moderator,
Va rog sa nu mai citati mesajul caruia ii raspundeti, apasati butonul "raspunde", multumesc.
Ar trebui sa mearga la un avocat cu actele, sa stiti ce sanse aveti. Trebuie sa cititi atent ce s-a semnat a doua oara. Aveti vreo dovada ca a fost o eroare umana ?
ok,am inteles.Nu cred ca are vreo dovada in afara de actele semnate si de declaratia verbala a altui angajat vodafone,probabil...cine i-a spus ei motivul redeschiderii abonamentului.