Buna ziua !
Pe scurt: august abonament 7.5usd
septembrie abonament 4 usd
29 septembrie primesc reducere la ala de 7.5 usd/luna
Octombrie 12 pana acum am 30 usd de plata si sunt la abonamentul standard :))
As putea intenta proces cu Vodafone ? Vreau niste pareri de specialitate,va multumesc !
Am o mica/mare problema cu serviciul de telefonie mobila "rosu",sunt abonat de peste 4 ani de zile,
am abonamentul acela vechi cu 500 minute in retea in weekend cu 1 cent,in august am vrut sa renunt la abonamet si sa trec pe cartela,mi sa facut oferta de a imi reduce abonamentul de la 7.5 usd/luna la 3.75usd/luna,nu am semnat reducerea aceasta pentru ca nu am fost de acord cu clauzele din contract si anume ca trebuia sa platesc 100 usd in caz ca vroiam sa renunt iar la abonament si trebuia sa ma oblig sa platesc inca un an,am sunat din nou,cerand iarasi sa trec pe cartela,mi sa oferit din nou reducere de 50%,de aceasta data la abonamentul de 4 usd/luna numit Standard,nu am semnat nici acest contract,precizez aici ca tipul abonamentului se poate schimba chiar si numai vorbind la relatii cu clientii,dar acum vine faza tare,am primit pentru luna septembrie facutra neredusa de abonament Standard de 4 USD/luna,nu stiam de asta,sun la relatii cu clientii sa imi reduc iar abonamentul de 7.5usd/luna la 3.75usd/luna crezand ca inca mai sunt proprietarul acestui tip de abonament,culmea,imi trimit reducere pe 29 sept 2006 pe mail contractul sa il semnez pentru abonament de 7.5 usd/luna desi m-au facturat pe sept cu ala de 4usd luna, am trimis contractul si am primit mail inapoi ca sa modificat si acum am reducere de 50% la abonamentul de 7.5luna din 27octombrie,precizez ca nu se mai poate trece din nou la abonamentul de 7.5usd/luna el nu mai fiind in oferta lor,eu sun acum la relatii cu clientii si imi zic ca am abonament Standard si 30 USD de plata(pana acum).
Am dovezi,am factura pe septembrie cu abonamentul Standard,am pe mail contractul semnat
de un angajat vodafone cu oferta speciala,cu numarul cutare,numarul de referinta etc.semnat
de mine si de angajatul lor (01 octombrie) care se obliga sa reduca abonamentul si mi-a si trimis e-mail inapoi ca l-a redus.
Scuze daca am fost prea lung,pot sa ii dau in judecata sa le cer despagubiri ?
Ce despagubiri ?
Ca doar nu am toata viata la dispozitie sa ma cert cu ei sau sa stau prin centrele lor sa imi rezolv
problema cu abonamentul care de fapt e a lor.
Greets !
Nici eu nu am reusit sa inteleg ce anume doresti de la ei : sa revii la abonamentul initial, sa-si produca efectele contractul semnat de tine sau ce anume ?
I-ai intrebat ce reprezinta cei 30 USD pe care ii pretind, ai vreun act in care ti se comunica cat anume ai de plata si ce reprezinta suma respectiva ?
Si apropo, in cazul in care nu stiai, in marile companii de telefonie mobila se inregistreaza convorbirile cu clientii...
Scuze ca nu am mentionat asta,mea culpa #-o
Urmaresc abonamentul de 7.5$ redus la 50% plus factura de pe luna asta redusa pentru ca la abonamentul de 7.5$ aveam cent in weekend si nu aveam mai mult de 7-8usd pe luna de plata acum am 30,pana acum... si daca pot face ceva sa imi plateasca niste despagubiri pentru ca ma
poarta atata pe drumuri si sunt iresponsabili zic eu din moment ce o companie asa de mare comite astfel de gafe
greets !
Am acte ca am semnat reducere de 50% la 7.5usd pe luna cand eu de fapt eram la 4 usd luna,am acte care dovedesc ca eram la 4 usd pe luna,desi eu am semnat cu ei ala de 7.5 usd luna sa il reducem cu 50%,stiu ca se inregistreaza convorbirile,foarte bine,nu stiu daca or sa recunoasca cumva ca nu am optat pt ab de 4 usd/luna ce as vrea eu de la ei e sa imi plateasca ceea ce ei au gresit,adica convorbirile pe care eu credeam ca le-am vorbit cu 1 cent minut pe abonamentul de 7.5 usd,care in realitatea lor erau pe ala de 4 usd care e 14 centi minutul fara TVA :O
greets !
Cred ca ar trebui sa formulezi o notificare pe care sa le-o trimiti cu confirmare de primire si in care sa expui situatia existenta la aceasta data (daca se poate, cat mai simplu cu putinta pt a nu crea confuzii); anexeaza in copie toate facturile, contractele, etc. pe care le ai si cere-le exact ceea ce doresti de la ei insa NUMAI dupa ce verifici cu mare atentie contractul (in special data incheierii si data de la care devine aplicabil).
In general, genul acesta de situatii litigioase se rezolva in urma unei notificari; in cazul in care vrei sa-i dai totusi in judecata, ar trebui sa stii ca daunele solicitate trebuie sa fie si dovedite ... doar daca nu vrei sa te risti sa le ceri daune morale care se acorda intr-un procent extrem de mic de catre instante (inclusiv de catre CEDO)...
Problema vodafone
Niclaudia
Buna ziua. Va rog sa ma ajutati cu un sfat sau recomandare cum ar trebui sa procedez in urmatoarea situatie:
Am abonament cu Vodafone de prin 2004. Nu am avut ... (vezi toată discuția)