avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 222 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Şomaj, concediu creştere copil, ... indemnizatia pentru mame
Discuție deschisă în Şomaj, concediu creştere copil, asigurări sociale şi asistenţă socială

indemnizatia pentru mame

Buna ziua,am mare nevoie de ajutorul dumneavoastra pentru ca nu reusesc sa aflu o gramada de informatii de care am nevoie.Sunt insarcinata in 31 de saptamani iar angajatorul meu refuza sa imi acorde drepturile legale.Situatia este urmatoarea:de o luna sunt in concediu medical deoarece sarcina mea este una cu probleme,angajatorul ma tot duce cu zaharelul in legatura cu salariul pe care intarzie sa mi-l dea pe luna august.Pe langa asta,de curand mi-am schimbat numele si domiciuliul din buletin(mentionez ca aveam buletinul intr-un alt judet fata de cel in care locuiesc acum)ce trebuie sa fac pentru a nu avea probleme la intrarea in prenatal(pe 10 oct)respectiv concediu de crestere a copilului,am intelesc ca trebuie sa declar aceasta schimbare(a numelui si a domiciliului) dar unde ca nimeni nu imi spune,pe langa asta angajatorul refuza sa imi dea informatii cu privire la ce trebuie sa fac in momentul in care intru in prenatal,trebuie sa depun eu anumite acte sau se ocupa ei de tot pentru ca daca este asa o sa imi primesc banuti pe acest prenatal/postanatal/ccoula anu si la multi ani dupa urma lor pentru ca nu ii intereseaza de nimic si incearca sa se sustraga de la tot.imi este si foarte greu pentru ca firma este din Bucuresti iar eu am lucrat la punctul de lucru din Craiova asa ca nu pot merge pe capul lor sa ii presez si telefoanele mele insistente nu au avut nici un efect asupra lor,ba din contra ii irita si ma reped de fiecare data cand le spun ca eu sunt disperata si ca vreau ca totil sa fie ok din punct de vedere legal si sa mi se acorde drepturile cuvenite.In speranta unui raspuns din partea dumneavoastra,va multumesc anticipat.
Semnat,