Buna ziua,
Am o problema legata de o firma de transport, care a efectuat pentru firma noastra curse internationale. Problema este ca pana acum au fost corecti si mi-au trimis de fiecare data CMR-urile, semnate si stampilate de la firma la care au descarcat.
Doar ca CMR-urile de la ultimele doua transporturi nu mi le-au mai trimis, cu toate ca i-am sunat si le-am trimis si mesaje. Ce pot face? Cei de la contabilitate vor CMR-urile in original si nu in copie.
Precizez ca nu am contract de transport cu acea firma, doar o copie dupa Cmr.
Poate ma puteti ajuta cu un raspuns!
Pentru orice transport angajat, obligatoriu trebuie sa aveti un contract emis de dvs, cu clauze concrete privind conditiile de incarcare, descarcare, termen de plata.CMR-ul este conditia de a demonstra o achizitie/livrare intracomunitara, in caz contrar fiscul va reconstituie TVA-ul din taxare inversa, ca TVA de plata.Cu alte cuvinte, ii determinati sa va trimita CMR-ul, in caz contrar nu le faceti plata( asta daca nu i-ati scapat banii)