avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 232 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Dreptul muncii - contract de ... dispozitie emisa de angajator privind inmanarea ...
Discuție deschisă în Dreptul muncii - contract de muncă, demisie, salariu şi altele

dispozitie emisa de angajator privind inmanarea documentelor

buan ziua, am si eu o mare nelamurire legata de dispozitia emisa de patronul meu, care suna cam asa:
....... dispune
art1 salariatii sunt obligati sa semneze de primire orice document li se comunica in timpul progranului de lucru
art2 refuzul nejustificat de primire a unui document emis de societate in timpul programului de lucru constituie abatere disciplinara si se va sanctiona disciplinar, iar in caz de abateri repetate se poate ajunge pana la desfacerea disciplinara a cim .......

am inteles ca le-o baga pe sub nas salariatilor pe care vor sa-i concedieze si refuza primirea preavizului. :O
este legala o astfel de dispozitie ???

Alte discuții în legătură

Art 61 lit a) georgiann georgiann Buna ziua, M-am angajat intr-o unitate scolara pe perioada determinata,am stat aproape o luna si in acest timp am gasit ceva de munca mult mai bine platita ... (vezi toată discuția)
Desfacerea contractului de munca cu litera "i" ContSters160566 ContSters160566 Buna Ziua! Care ar trebui sa fie motivele unui angajator, pentru a-mi desface Contractul Individual de Munca cu litera I ? Este de ajuns sa am o simpla ... (vezi toată discuția)
Abateri repetate costel58 costel58 Un salariat a primit o sanctiune pe care a contestat-o in justitie.Pana la judecarea acesteia poate primi o noua sanctiune prin care sa i se desfaca ... (vezi toată discuția)