avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 2002 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Şomaj, concediu creştere copil, ... Indemnizatie crestere copil
Discuție deschisă în Şomaj, concediu creştere copil, asigurări sociale şi asistenţă socială

Indemnizatie crestere copil

Am o situatie mai ciudata si as vrea sa stiu cam in ce categorie ma incadrez cu privire la aceasta indemnizatie. Sunt studenta la zi (in ultimele 12 luni fara intreruperi) si insarcinata; din cate stiu am dreptul la 600 de lei indemnizatie, insa acum am semnat un contract individual de munca. Intrebarea mea este daca pot primi acel stimulent de insertie de 500 de lei in cazul in care continui sa merg la servici dupa ce nasc. Nu stiu pe cine sa intreb si cu atat mai putin sa interpretez legea. Va multumesc
Cel mai recent răspuns: Valeriu TUDOR , Consultant resurse umane 11:58, 4 Octombrie 2012
Din Ordinul MMFPS 1474/2011:

Situatie:
Persoana îndreptăţită solicită direct stimulentul de inserţie, începând cu ziua următoare celei în care încetează concediul de maternitate, neexprimându-şi opţiunea de a beneficia de concediu de creştere a copilului până la împlinirea vârstei de un an de către copil.

Solutie: