Buna ziua,
Lucrez la o firma cu profil alimentar ( mai exact aprovizionam cele mai mari hipermarketuri din Bucuresti si tara) ,programul nostru este de luni pana duminica cu exceptia ca duminica pe timp de zi nu se lucreaza ( intre orele -06:00 si 21:00 ) si avem un angajat care refuza sa lucreze in weekend atunci cand ii pica tura ( un angajat nu lucreaza in fiecare weekend) cu toate ca la inceput de luna i se comunica programul dar el tot timpul scrie ca nu este de acord cu programul si sincer daca continuam asa o sa ne punem restul angajatilor in cap ( in jur de 250 angajati). rapunsul lui este ca are scoala in weekend ( face liceul la frecventa redusa) si i-am cerut sa ne aduca o adeverinta de la scoala cu orarul lui pentru a putea sa ii facem programul astfel sa nu se suprapuna cu cel de la scoala dar tot invoca diferite motive pentru a nu o aduce ( ba ca nu afost secretara, ba ca nu a fost stabilit inca orarul...etc).
Intrebarea mea ar fi daca il putem convoca disciplinar si care ar fi pasi legali pentru a nu avea probleme in cazul in care el ne face o reclamatie la ITM?
Programul este luni pana duminica dar un angajat nu lucreaza 7 zile din 7, are doua zile libere la 5 lucrate, numai ca o data sau de doua ori pe luna trebuie sa lucreze ceva de genul marti,miercuri,joi,vineri,sambata la serviciu si duminica & luni liber.
Angajatul respectiv refuza sa semneze el vrea sa lucreze doar de luni pana vineri ,