avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 458 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Dreptul muncii - contract de ... vechime cadru didactic
Discuție deschisă în Dreptul muncii - contract de muncă, demisie, salariu şi altele

vechime cadru didactic

Sunt angajata ca profesor incepand cu 01.09.1992, fara intreruperi. Trebuie sa trec la treapta de vechime de 25%. Intrebarea mea este: cand se implinesc 20 de ani de vechime? La 31.08.2012 sau 01.09.2012?
Cel mai recent răspuns: Cornel Vasile , Consilier juridic 17:54, 17 Octombrie 2012
La 31. 08 impliniti, iar cu 01. 09 treceti la categoria de salarizare si vechime.
Dar daca solicit o adeverinta din REVISAL cu salariu si sporuri e normal sa ti se elibereze doar din 01.08.2011 si pana in prezent, pentru ca de atunci e angajata contabila? De la 01.01.2011 motiveaza ca se ocupa altcineva de REVISAL.
Asta se intampla la cealalta scoala unde am ore.
N-are legatura adeverinta dv. cu angajarea contabilei! Asta n-am mai auzit. Sporurile dv. se acorda, de regula, incepand cu 01 septembrie.
Daca doriti extras din REVISAL atunci din varianta noua a programului poate sa elibereze un astfel de document unde apar si sporurile .

~ final discuție ~

Alte discuții în legătură

Introducere date in noul revisal ioana.diana.cristea ioana.diana.cristea Buna ziua, Ceea ce nu am intelese din nici un articol publicat pana acum, este cum anume introduc datele in versiunea noua de Revisal. Adica, la ... (vezi toată discuția)
Retrogradare, salariu Laurr Laurr Buna dimineata! Doua luni mi s-a luat o treapta de salarizare,se scrie in cartea de munca ,imi cauzeaza pe mai departe,apare in CV daca intentionez sa plec in ... (vezi toată discuția)