In vederea obtinerii autorizatiei de construire, solicitantul trebuie sa depuna doua dosare (unul cu acte in original si unul cu acte in copie) care trebuie sa cuprinda urmatoarele documente:
a) cerere pentru emiterea autorizatiei de construire, inclusiv anexa (se utlizeaza formularul model F9, obtinut contra cost, de la emitent), completata cu elementele de identificare si datele tehnice conform P.A.C;
b) actul doveditor al titlului asupra imobilului, care sa-i confere solicitantului dreptul de executie a lucrarilor de constructii (in copie legalizata);
c) certificatul de urbanism;
d) proiectul pentru autorizarea executarii lucrarilor de construire- P.A.C., intocmit conform Legii nr.50/1991 privind autorizarea executarii lucrarilor de constructii, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare, inclusiv referatele de verificare si, dupa caz referatul de expertiza tehnica-semnate si stampilate in original;
e) fisele tehnice pentru obtinerea avizelor cerute prin certificatul de urbanism, necesare emiterii acordului unic precum si, dupa caz, documentatiile tehnice necesare emiterii avizelor si acordurilor care sunt in competenta de obtinere a emitentului ;
f) avizele si acordurile obtinute de solicitant, altele decat cele din competenta de obtinere a emitentului, stabilite prin certificatul de urbanism;
g) declaratie pe propria raspundere din care sa rezulte ca imobilul nu face obiectul unui litigiu aflat pe rolul unei instante judecatoresti; h) documentul de plata a taxei de emitere a autorizatiei de construire;
i) documentele de plata a taxelor legale pentru avizele si acordurile necesare emiterii, comunicate odata cu certificatul de urbanism (in copie);
Art. 13
(5) Unităţile care au administrat clădirile şi sunt deţinătoare a cărţii construcţiei au obligaţia de a o preda asociaţiilor de proprietari, iar acolo unde aceasta nu mai există să o reconstituie pe cheltuială proprie.
~ final discuție ~