Buna ziua,
Am si eu urmatoarea problema.
Societatea a achizitionat un autoturism de teren in Leasing,iar in ultima luna de contract de leasing administratorul societatii a avut un groaznic accident auto in urma caruia autoturismul a ars in totalitate.
Dupa niste consultari facute la un avocat am fost sfatuiti a achita in intregime tot ceea ce aveam de achitat la firma de leasing pentru a avea calitate procesuala in cazul in care suntem nemultumiti de modul de solutionare motiv pentru care am procedat la a achita tot si a inchide dosarul de leasing.
Ulterior inchiderii am primit un e-mail cu instiintarea facuta de firma de asigurari catre firma de leasing privind suma ce urmeaza a se acorda drept despagubire dar intrucat firma de leasing a adus la cunostiinta inchiderea dosarului de leasing ne-au comunicat ca vom fi despagubiti cu suma de 15.000 Euro si 5.297 Euro va fi considerata epava.Suma totala asigurata fiind 20.000 Euro.
As dori sa stiu cum se poate proceda intrucat masina este complet arsa, este doar tabla si absolut nimic altceva si ma obliga cumva la preluarea epavei,iar epava nu valoreaza 5.000 Euro ci cu noroc as lua de la fier vechi suma de 400 lei.
Pana la fier vechi, oferiti epava spre vanzare la firmele de dezmembrari, care se ocupa cu astfel de achizitii.Ei stiu mai bine ce se poate revalorifica.Nu strica un examen de evaluare facut de un expert tehnic auto.
Indiferent ce acte ati incheiat ulterior accidentului, ele nu va vor ajuta decat in masura in care societatea de leasing nu cedeaza drepturile sale in favoarea dvs., in calitate de utilizator, care, prin expirarea contractului, intre timp, a devenit proprietar pe vehiculul achizitionat in leasing.
Apoi, parerea unui expert e absolut necesara in stabilirea valorii vehiculului.