avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 464 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Probleme juridice în afaceri - ... sala fizioterapie
Discuție deschisă în Probleme juridice în afaceri - contracte între profesionişti

sala fizioterapie

Buna ziua. Sunt interesat sa imi deschid o sala de fizioterapie si recuperare medicala. Nu sunt medic, intentionez sa angajez personal specializat. As vrea sa deschis acest cabinet ca persoana juridica, printr-un SRL. Imi puteti spune care este legislatia in domeniu, astfel incat sa ma pot documenta?
Va multumesc.
Cel mai recent răspuns: OanaBrancus , utilizator 22:17, 11 Ianuarie 2013
Ordinului Ministrului Sanatatii si Familiei nr. 153/2003, unde veti gasi: Recuperare, medicina fizica si balneologie (anexa nr II a Ordinului Ministrului Sanatatii si Familiei nr. 153/2003)

Dotare minima:
-aparat de masurat tensiunea arteriala cu stetoscop;
-negatoscop;
-aparat curenti diadinamici sau aparat curenti de joasa frecventa-impulsuri etc.;
-aparat curenti interferentiali interfrem, interdyn, diafrem sau nemectron;
-aparat terapie cu ultrasunete;
-dotari minimale pentru kinetoterapie (spalier, saltea, oglinda etc.);
-termometru;
-ciocan reflexe.

Autorizatia sanitara de functionare se elibereaza la cererea reprezentantului legal al cabinetului.

Sala de kinetoterapie. Conditii de spatiu:
- suprafata utila a salii va asigura cel putin 4,5-5 mp pentru fiecare pacient;
- sala va avea aerisire naturala directa, cat mai eficienta;
- pardoseala calda (parchet sau scandura) sau mocheta pe beton cu strat amortizor;
- cabina de dus (cu apa calda permanenta) si WC;
- spatiu separat pentru dezbracat-imbracat.
Dotari specifice:
- 1 spalier;
- 2 saltele;
- 1 oglinda de perete;
- 1 masa kineto simpla;
- 1 banca;
- 2 instalatii-montaje scripete cu contragreutati;
- greutati de diverse marimi, bastoane, arcuri, cordoane elastice;