avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 1190 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice PFA, II, AF - Persoana fizica ... Infiintare PFA comert electronic
Discuție deschisă în PFA, II, AF - Persoana fizica autorizată, Întreprindere individuală, Asociaţie familială

Infiintare PFA comert electronic

Buna seara, as dori sa stiu de ce calificare sau de ce anume concret as avea nevoie pentru a putea deveni PFA pentru a putea face comert electronic si mai exact pentru a revinde pe internet unele produse importate din China? Mentionez ca am doar liceul terminat si in prezent sunt student.

Doresc sa ma lamuriti de ce cod-uri CAEN am nevoie pentru a putea face acest lucru, din sfaturile care le-am primit pana acum am inteles ca as avea nevoie de cod-ul 4791 (pentru comertul electronic). Insa eu voi importa anumite produse la un pret si le voi vinde cu un alt pret, as putea folosi si cod-ul 4619 (intermedieri in comertul cu diverse produse) ?
Cel mai recent răspuns: terminus1 , utilizator 23:08, 29 Octombrie 2012
Imi pare rau ca insist dar as dori sa ma informeze cineva in aceasta privinta, am cautat pe internet va rog sa ma credeti am citit o gramada de articole si nu am reusit sa ma lamuresc in totalitate.

~ final discuție ~

Alte discuții în legătură

Site-informatii (legale) continute - site-ul meu poate contine informatii despre firme?? whitehorse whitehorse Va salut, Am inceput recent sa lucrez la un site (va fi un index al tuturor restaurantelor/cinematografelor(exemplu) dintr-un anumit sector sau pe viitor ... (vezi toată discuția)
Bună ziua lucrez la o firma. am primit salariul și din salariu ... Alexandrugh Alexandrugh Bună ziua lucrez la o firma. Am primit salariul și din salariu pe card Cardul meu bancar este reținut la cel care ne transporta el operează cardul și ... (vezi toată discuția)