Buna seara,
Am si eu o intrebare legata de acordarea stimulentului de insertie conform noii legi.Am incercat sa gasesc raspuns in mai multe parti si toti au dat din umeri asa ca sper din suflet ca ma puteti ajuta.
Sunt studenta , am nascut in data de 14.06.2011 si am optat pentru optiunea de 2 ani ceea ce inseamna ca beneficiez de indemnizatia lunara de 600 + alocatia 200 = 800 lei lunar neavand lucrate cele 12 luni anterior nasterii. Urmeaza in curand sa ma angajez la o firma si doresc sa aflu daca beneficiez de stimulentul de insertie de la stat si daca se mentine alocatia in continuare pana la varsta de 2 ani.
Buna seara!
Nu stiu sa va ajut in ceea ce priveste stimulentul de insertie, dar alocatia de 200 ron ramane pana copilul implineste 2 ani.
Din punctul meu subiectiv de vedere ar trebui sa se poata acorda si stimulentul. Intrebati acolo unde ati depus dosarul pt indemnizatia din concediul de crestere copil, teoretic tot ei se ocupa si cu stimulentele.....
Copilul a implinit 1 an dar inca beneficiez de alocatie :) cat despre stimulentul de insertie am intrebat peste tot si nimeni nu a stiut sa-mi zica. Eu sunt din Timisoara,am sunat si la Bucuresti si lafel #-o cine stie...o sa ma mai interesez.
Va multumesc oricum foarte mult pentru raspuns si pentru timpul acordat!
imi cer scuze, m-am corectat, era vorba de 2 ani..... :">
daca am timp maine poate dau si eu un telefon aici sa intreb, poate au mai avut parte de procedura asemanatoare..........
ati nascut dupa data de 01.01.2011, prin urmare intrati sub incidenta OUG 111/2010:
"Art. 1
Prevederile art. 2—29 reglementeaza drepturile care se acorda persoanelor ai caror copii se nasc incepand cu data de 1 ianuarie 2011......."
ati optat pentru concediu pana la implinirea varstei de 2 ani a copilului, cf art 2 din OUG 111/2010:
"Art. 2
(1) Incepand cu data de 1 ianuarie 2011 [......................... ] pot beneficia optional de urmatoarele drepturi: